Celje - A1 highway (Photo credit: Wikipedia) |
Od Velenja na jug namreč potekajo kar trije koridorji: Šentrupert, Polzela in Arja vas. Tako govori tudi Nacionalna strategija razvoja prometa in prometne infrastrukture, ki je tik pred potrditvijo na Vladi. In še vedno je lahko investitor teh cest DARS (čeprav do 2020 ni kreditno sposoben), saj sme poleg cestninskih cest graditi tudi navezovalne ceste (Mengeš, Tržič, Stožice - Žale).
Slovenija ima najgostejšo mrežo AC v EU. Prometna upravičenost za gradnje novih AC ali HC ni izkazana (nad 20.000 vozil/dan). Menim, da bo na koncu tako, da bomo imeli sicer projekte za HC, vendar se podobno kot 2. tir ne bo nikoli gradila.
Pri vaši stvari je najpomembnejši argument usmerjenost prometa na Celje. Menim, da je sklicevanje na ogroženost Gorenja, če ne bo HC in to na Šentrupert, tudi zelo šibko, poleg tega pa je jasno, da HC v neki daljni prihodnosti ne more rešiti njihovih težav, nasprotno predimenzionirane državne investicije povečujejo davke in s tem stroške. Ti pa so tisti, ki določajo obstoj in nove investicije v neko okolje.
Tudi naravovarstveniki morajo braniti vsako ped obdelovalne zemlje. Na ZVN v Mariboru sem govoril z njimi in niso proti trasi Podlog, saj v delu, kjer trasa naleti na Naturo, niso hude težave. Koščak, kras... itd ne smejo biti ogroženi, to pa je možno z ustreznim projektiranjem trase in omilitvenimi ukrepi.
Uspešno naprej!
Kdor podpira CI Braslovče, naj pritisne gumb podpiram.
No comments:
Post a Comment