Thursday 27 March 2008

Preberite knjigo 3. RAZVOJNA OS - Analiza vrednotenja tras

Preberite knjigo, ki govori o napakah pri vrednotenju tras na 3. razvojni osi. V PDF formatu jo lahko brezplačno posnamete tukaj: 3. razvojna os - analiza vrednotenja tras

Veselo branje!

1 comment:

Anomis said...

Pozdravljeni,
sem iz Koroške in bi želela, da mi komentirate moje razmišljanje. Odmaknjenost naše regije se kaže v naši gospodarski moči, do naše sosednje države nimamo tako zelo daleč, vendar se vsak izobražen in perspektiven človek iz naše regije pač izseli in tako izgubimo možnost napredka, država sama nam ga na žalost pač ne da. Saj mi smo že od nekdaj morali trdo pljuniti roke za zaslužek, ki so si ga naši predniki prigarali na grudasti strmini.
Ne bom rekla, da ste vi vzrok, da se že skoraj desetletje le pogovarjamo o razvojni osi, mogoče vas država rabi, da zberemo prej nekaj denarja preden se lotimo gradnje. Te ceste vi res ne potrebujete, saj živite v neposredni bližini avtoceste. Tako pač je in ljudje lahko delujemo za družbeno dobro, če le sami ne bomo oškodovani.
Popolnoma se strinjam, da je potrebno traso podrobno preučiti in najti celovito rešitev. A potrebno se je zavedati če ne bom izgubil zemlje jaz, bo pač sosed hišo. Se zgodi, potrebno je zaščititi lastno rit. Družbena dobrina je stvar, h kateri moramo stremeti? Da ali ne? Moram vam priznati, da vašim delovanjem se ne kažete le kako se išče celovita rešitev ampak tudi kako sebični smo ljudje. Mogoče se motim, zato želim, da mi pokomentirate naslednja dejstva.
- Če bi obveljala trasa F6, menite da cesta Velenje – Polzela v zadovoljivem stanju in ne potrebuje prenove?
- Načrtov f6 nisem videla, zato me zanima tudi kakšna je rešitev povezovanja HC na vzhodnem delu, južna obvoznica je rešitev povezave Gorenja in Šoštanja, vendar nekako ne razumem kako povezati cesto na vzhodni strani, koliko sosesk bo uničenih zaradi posega in kako povezati HC čez Konovo?
- Zanimiv mi je prav tako argument cestne pretočnosti čez Arjo Vas. Celotna Koroška kot tudi Šaleška dolina, ki se dnevno vozimo v LJ, nam je to najhitrejša pot. Omeniti je potrebno, da bo izgradnja katere koli trase promet na trenutno preobremenjenem odseku zelo zmanjšala promet (mogoče je to le moje mišljenje).
- Zanima me še, kako upravičiti nekaj letno zaporo ceste Velenje - Arja Vas. Za izgradnjo le te bo potrebno zgraditi vzporedno cesto, kje in kako bo v tem času potekal promet? Bodo tudi tukaj žrtve, ki bodo izgubile zemljo?
Upam, da sem vas s tem kratkim spisom vsaj malo podrezala, saj želim vzpostaviti debato. Z argumenti, ki sem jih izpostavila vas ne želim blatiti. Vaše delo se mi zdi pravično in lahko vam priznam, da se z dobrim skupnim delom uspešno zavzemate, da se trasa pred izvedbo tehtno premisli. Potrebno je najti primerno rešitev za prihodnost in ne le višjih ciljev posameznikov.
LP, S