V sredo, 18.05.2011, je
Ljubljana - Vse kaže, da so za nenavadno visoko ceno 17 kilometrov dolge načrtovane hitre ceste med Velenjem in obstoječim avtocestnim omrežjem, ki naj bi po zadnjih ocenah stala skoraj pol milijarde evrov, krivi prav sporni kriteriji pri izbiri trase.
Image by Dirk Gently via FlickrIz recenzije je razvidno, da bo imela hitra cesta med avtocesto Celje-Ljubljana in Velenjem, ki bo v Šaleško dolino vstopila z zahodne strani, poleg zelo razkošno zgrajenega priključka na avtocesto z osmimi objekti še kar tri predore. "Že projektant je na uvodni predstavitvi trase povedal, da je bila po gradbeno-tehničnem kriteriju ustreznejša trasa po vzhodnem koridorju s priključkom na avtocesto A1 pri Arji vasi. Podobno informacijo smo dobili od recenzenta prostorskega dela študije variant, ki je tudi iz prostorskega vidika ocenil vzhodno varianto kot ustreznejšo," še navaja recenzija. Gre torej za nov neposredni dokaz, da odgovorni v državi, ki so za gradnjo hitre ceste do Velenja predvideli traso prek Šentruperta in ne ob obstoječi cesti iz Arje vasi, razpolagajo s strokovnimi mnenji, ki opozarjajo na njeno (pre)visoko ceno. Na ministrstvu za promet, ki ga vodi Patrick Vlačič, so nam namreč potrdili, da je z omenjeno recenzijo seznanjena tudi vladna medresorska delovna skupina, ki bo ocenila dosedanje postopke pri prostorskem umeščanju hitre ceste do Velenja v prostor.
Celoten članek preberite tukaj: http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik/1042445476
Pritisnite gumb "podpiram", če ste do izbrane trase enako kritični kot revizorji.
No comments:
Post a Comment