Velenje castle (Velenje, Slovenia) with castle walls (Photo credit: Wikipedia) |
- F3b je za 2 km krajša od F2-2;
- F3b ima nižje naklone (manj kot 5%, pri F2-2 presegajo 5%);
- F3b je z enim predore (520m) (F2-2 ima 3 predore , s skupno dolžino 1200m);
- F3b je z enim viaduktom (120m) (F2-2 jih ima 9 );
- F3b uniči bistveno manj najboljših kmetijskih površin, ki niso namakane in so brez infrastrukture (hmeljišča) (F2-2 pomeni izgubo 80 ha najboljših kmetijskih zemljišč);
- F3b ne posega na vodovarstvena območja in poteka ob zaščitenih območjih Ponikovskega krasa, ne preko kot se prikazuje;
- Pri F3b ni prestavitve železniške proge (pri F2-2 je prestavljeno 1600 m proge);
- predvsem pa je F3b najmanj 100 milijonov EUR cenejša od F2-2 (F3b 200 milijonov, F2-2 najmanj 300 mio).
Pomenljivo je, da mnoge izjave iz Velenja ponovno favorizirajo in zahtevajo F2-2 preko sredine braslovških polj, čeprav nova F3b poveže AC Celje-Ljubljana v Velenju na točno istem mestu (praktično dvorišče tovarne Gorenje) kot opuščena in dokazano škodljiva F2-2.
Pomenljivo je tudi, da ni komentarjev na članek v časopisju (Dnevnik, 23.09.2011) , ki je obravnaval nakupe zemljišč tudi na trasi F2-2, zato sprašujemo ali poskus vračanja na traso F2-2 skriva za nekatere pomemben razlog - kapitalizacijo vložkov v zemljišča.
Prepričani smo, da so vzhodne variante (na Podlog, Gotovlje ali Arjo vas) vse po vrsti ustreznejše, zato pozivamo odgovorne na Ministrstvu, da te variante ponovno ovrednotijo, po novih, od stroke potrjenih kriterijih. To pa je cilj, za katerega se je vseskozi zavzemala CIB.
No comments:
Post a Comment